Trailer de los Piknic Electronik
PIKNIC ELECTRONIK #5 – EL DÍA FRANCÈS

Piknic Electronik Barcelona comença el mes de setembre el diumenge 9 amb un Piknic organitzat amb la col·laboració de l’Institut francès - Barcelona. Aquesta vegada, us porten el millor del panorama francès en música electrònica!

 

Gràcies a tots/es per aquest diumenge extremadament brillant en el parc de Montjuïc, heu estat molts a assistir-hi. Per a saber-ne més, podeu consultar la web de Piknic Electronik:

http://piknicelectronik.es/es/blog/2012/9/12/coneixes-linstitut-frances-de-barcelona

http://www.piknicelectronik.es/es/blog/2012/9/7/el-instituto-frances-de-barcelona-con-piknic-electronik

És molt més que un simple pícnic! 

Famílies i amics es reuneixen per gaudir d’un pícnic “verd”, acompanyats de música electrònica. Piknic Electronik Barcelona és un pícnic al parc, tots els diumenges d’estiu on, a la vegada, podeu gaudir de música electrònica. Es tracta d’una trobada tan habitual i tradicional com un pícnic però, a la vegada, tan cosmopolita i eclèctica com la música electrònica. Piknic Electronik Barcelona és un esdeveniment innovador que apropa la música electrònica i la seva cultura a gent de tot el món. I, per descomptat, és un pícnic ecològic, sostenible i una font de valors respectuosos amb el medi ambient.


DOP (LIVE) 
dOP es un conjunto: Clement Zemtsov proporciona las pulsaciones por minuto y otros tipos de programación, Damien van de Sande llega con teclados y bocinas, y el cantante Lelli unifica el conjunto con las letras enérgicas y tribales que conforman el característico sonido de la banda. El trío ha estado muy ocupado desde 2007, año en el que empezaron a sacar discos, con un álbum y no menos de ocho EP con su nombre grabado en sellos discográficos como Paris’ Circus Company (el hogar de Nôze y Dave Aju) y Seattle’s Orac, entre otros. 

MASOMENOS
El duo funky francés Masomenos es el resultado de la estrecha colaboración entre Joan Costes, diseñador gráfico y DJ, y Adrien de Maublanc,productora e ingeniera de sonido. Poniendo en común sus talentos, sin duda se lo pasan genial con “Welcome to Masomenos”, un sistema audiovisual que utilizan para producir su universo espontáneo, desenfadado e ilimitado. Sin embargo, el planeta de Masomenos nunca deja de girar sobre su propio sol tan especial: la música. Tan solo la música y la pasión que comparten es el origen, la razón y el motor de donde surge todo lo demás. Masomenos cuenta con 4 álbumes creativos y únicos, así como numerosos EP que reflejan su estilo revolucionario

TIMID BOY
Damien Almira, también conocido en la escena internacional por el nombre de Timid Boy, es un productor electrónico y DJ francés que trabaja junto a los DJ más populares de Europa, como Jeff Mills, Luciano, Ellen Allien, Paul Kalkbrenner, Booka Shade, Roman Flügel, Kiki, Dj Hell, y Seth Troxler, por mencionar solo algunos. Su reputación ha ido creciendo y es aclamada desde su residencia en el famoso Rex Club de París. Su elucidación apasionada y entusiasta del sonido house & techno profundo e hipnótico sedujo a la escena electrónica, en la que Timid Boy ha impuesto una atmósfera fresca que ha seducido incluso a la revista Resident Advisor, que seleccionó a su podcast como “mezcla del día”, en enero del 2011. 

VINCENT ABBO
La escena electrónica sigue buscando a nuevos talentos! Vincent Abbo, DJ y productor de house y tech-house francés, vive en Barcelona desde 2007. Quizá le habréis oído pinchar en alguna de las discotecas más salvajes de la ciudad mediterránea, como el Mac Arena Beach, BeCool, City Hall o Raum Club. Apasionado de la música desde una edad temprana, Vincent cambió el piano y la batería por los platos giratorios y la música house. Su sed por descubrir nuevas culturas y estilos musicales le ha ayudado a hacerse un huevo en el festival Sónar, contribuyendo al crecimiento de su faceta como artista. 

SAPPHIRE
Sapphire és un artista parisenc, instal•lat actualment a la ciutat mediterrània de Barcelona i que ja ha ingressat a l'escena electrònica de la ciutat. Resident a diverses discoteques de moda com el BLVD i el City Hall, s'està fent lloc en aquest últim a bon ritme, entre d’altres nous talents creatius. Ja ha aconseguit guanyar experiència en alguns dels festivals més importants de la ciutat, incloent el Sónar Off, i actualment organitza esdeveniments electrònics que agraden al públic, que es mostra sempre molt receptiu. És un altre artista que comparteix el seu amor per la música electrònica!
 
Horari : diumenge 9 de setembre, de les 13.00h a les 22.00h
Ubicació : Antic parc d’atraccions, Mont juïc (Jardins de Joan Brossa).
Entrades : 9 - 11 €.

Web : http://piknicelectronik.es
Event Facebook para compartir!
Compartir: